מקרה לדוגמה

דואגים לבטיחות בזמן אסונות טבע

מַשׁבֵּר תגובת חירום

קהילת עורכי המפות של Waze סיפקה עדכונים חשובים לשעת חירום במהלך ההתפרצות של הר הגעש טאאל

מיפוי השירותים הנכונים במקומות הנכונים

בשעת חירום, תקשורת מהימנה עוזרת לשמור על בטיחות. אחרי ההתפרצות של הר הרעש טאאל, עורכי המפות של Waze סיפקו לתושבי המקום דרך אינטראקטיבית לבדוק אילו כבישים נסגרו, לנווט אל מחוץ לאזורים שפונו ולמצוא מתקני קליטה לשעת חירום ומרכזי תרומות.


מערך תמיכה לשעת חירום הממוקד בקהילה

מרכזי התרומות שהוצגו במפה של Waze נתנו לאנשי McDonald’s השראה והם התחילו לאסוף תרומות ב-99 מסניפי הרשת, כך שאנשים יכלו לתרום עוד יותר בקלות. תושבי המקום נעזרו באפליקציה כדי לחפש את מרכזי התרומות האלה (109 סה"כ), לנווט אליהם ולקבל מידע נוסף לגביהם.


תוספת לארגז הכלים לשעת חירום

אם תשלחו מידע לגבי אזורי פינוי עכשיו, בשעת חירום נוכל לסייע לכם בפינוי באמצעות מסלולי ניווט מעודכנים והתראות בזמן אמת. בשעת חירום, השותפים שלנו ברשויות יוכלו להציג עדכונים ישירות ב-Waze, ושותפים שרוצים לתת למשתמשים מידע רלוונטי יוכלו לעשות זאת ישירות באפליקציה.


השפעה

גישה לתמיכה באזורי הפינוי.

  • 211 מתקני קליטה לשעת חירום ומרכזי תרומות נוספו לאפליקציית Waze
  • 99 מרכזי תרומות נפתחו בסניפי McDonald’s בשיתוף עם Waze
  • 1,101 משפחות מקומיות ניווטו למתקן קליטה או למרכז תרומות באמצעות Waze

הצטרפו עוד היום לתוכנית Waze for Cities